Snart Fredag

I morgon har jag seminarium på morgonen och jag ska skriva klart en uppgift som ska lämnas in, efter det är det helg och vi ska ha middags främmande under kvällen. På lördag jobbar jag några timmar och på söndag åker vi till bygdsiljum för att åka slalom. Jag ser fram emot helgen!

I dag har det varit Adelies stora dag. Hon är nu 10 år och jag tror att hon har haft en fanatastisk dag!

 
Jag tillsammans med min systerdotter


Levi kramas med sin syssling Molly

Denna vecka har Levis farmor Ninni varit här och myst med Levi. Så jag har haft det fullt upp, jag vill umgås samtidigt som jag vill sköta skolan, plugga med min basgrupp och närvara vid föreläsningar. I går åt vi gott och drack några glas vin. Jag kan också dricka vin eftersom jag slutade amma för precis en vecka sedan, det är både tråkigt och skönt att den tiden är förbi.

Sov gott och ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0