Eget rum




Levi sover i eget rum och trivs bra i sitt rum. För tillfället har han bara sin gunghäst, säng, lite leksaker och en byrå därinne. När vi får tid ska vi fixa till ett riktigt mysigt och lekvänligt rum åt honom!

Helgen: I går efter skolan åkte jag hem till Sophia och hälsade på i hennes nya lägenhet på teg, vi gjorde middag tillsammans och drack vin. Lördag kväll, kom precis hem från Växtholm där vi firade mig, Malin och Mattias som har fyllt år. Vi gick också förbi familjen Holmström där Märtha som fyller år om några dagar firades. Levi sover djupt efter en dag med full fart, han har haft barnvakt och busat massor under kvällen. Jag har jobbat och Oskar har haft match i Piteå så Frida har varit barnvakt. Tack Frida!! Levi kommer säker sova länge i morgon. Jag ska jobba fyra timmar i morgon, efter det blir det en skön dag hemma

Sov gott

Kommentarer
Postat av: frida

Nöjet var på min sida! :) Bara fråga igen om det skulle behövas!

2012-03-18 @ 11:48:54
URL: http://www.tornebring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0