Tre helt underbara veckor i Thailand
















Några få bilder från resan till Thailand. Vi hade tre super bra veckor. Värme och sol är skönt när det är vinter här hemma. Vi var i Hua Hin främst och avslutade resan med några dagar i Bangkok. Massage, manikyr, pedikyr och dylikt skämde vi bort oss med. Vi red på elefanter, fick blöjor snodda av apor, solade i skuggan, åkte tuk tuk som är helt livsfarligt. Vi är inte så bruna när vi främst lekte med Levi i skuggan. Levi fyllde fem månader under resan och fick sina två första tänder. Hos skräddaren blev det en frack till Oskar och en ljuslila klänning till mig. I sommar får vi förhoppningsvis gå på ett bröllop när Micke friade till Ninni på resan :) Då får jag ett tillfälle att använda min nya klänning!

I går kom vi hem och då fick jag mysa med lilla Elsy, jag hade visst redan glömt bort hur det är att hålla i en nykläckt liten bebis. Det är obeskrivligt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0