Myskatterna



Jag gick upp klockan halv nio i morse och klockan nio skulle jag vara på min praktik, fick stressa i mig frukost och ta på mig kläderna. Jag har inte sovit något bra i natt så jag var och är trött. Skönt var det att få sluta redan klockan tolv i alla fall! :)

Pratat nyss med Johanna på mitt jobb i telefonen i två timmar och en kvart, vi pratade om handelsfacket, arbetsplatsen och alla möjligt annat. Jag ska bara jobba två helger till, sen blir det hej då till dinsko och strömpilen. Jag får hitta på en hel del aktviteter i sommar känns det som, jag vill inte bara gå och vänta på bebisen.

Kommentarer
Postat av: bella

vi ska hänga, du och jag!

2011-05-19 @ 18:25:35
Postat av: Emelie

Ja det ska vi bella :) Sommaren ska bli mysig. Vi ska gå runt med våra stora magar och njuta.

2011-05-19 @ 19:40:33
Postat av: Annica

Du kommer ju till Nyköping med :-) Jag har semester vecka 29-32 då måste vi mysa om ni är nere och kommer ni innan så jobbar jag ju inte hela dagarna och kvällarna :-P



SAKNAR DIG <3

2011-05-20 @ 08:51:08
URL: http://www.qinn.shapemeup.se
Postat av: Emelie

Vi kommer att vara i Nyköping vecka 26 och kanske vecka 27 så då får jag träffa dig när du är ledig från jobbet! :)

2011-05-23 @ 08:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0