En dag kvar?

Ja beräknat födelsedatum är redan i morgon, men jag tror att jag kommer att gå över tiden, jag tror att bebisen har det allt för bra där i magen och vill kanske vara kvar där ett tag till.. Men vi får se, snart så ska vi få mysa med vår bebis i alla fall :) Det skulle vara roligt om han vill kika ut den här veckan!

De senaste dagarna har jag tagit det rätt lugnt och tagit dagarna som dom kommer. I fredags var det dags för pappa och susannes inflyttningsfest. Dom har efter mycket renovering och slit flyttat till de gula huset nu :) Huset är väldigt fint och inflyttningsfesten blev lyckad, middagen var nere i logen när stora ytor behövs, det blir en hel del personer när både susanne och pappa har sex stycken syskon var. Middagen var god och en bra kväll var det, jag blev rätt trött senare på kvällen, vi skjutsade hem martin, ida och david och kom hem vid ett så då fick jag lägga mig och sova. Dagen efter var vi främst hemma, vi höll på med en del här hemma men tog det rätt lugnt. I söndags var vi förbi på strömpilen och köpte tre styken nya global knivar och jag hälsade på cecilia och johanna på dinsko, det var trevligt men jag saknar inte att jobba. På kvällen kom frida och eric förbi på film- och myskväll. Vi fikade, åt godis och såg på film.

I går åkte jag ner på stan och åt lunch med mamma på balders, det var riktigt gott. Sedan gick jag ett tag på stan, hittade lite saker på åhlèns. Sedan åkte jag hem då ringde ida, så jag följde med henne och emmy till elgiganten. Ida köpte en ny mobil, hoppas hon är lika nöjd med den i dag! Sedan åkte vi hem hit och åt middag.   

Jag längtar till förlossningen nu, i morgon har vi en tid hos barnmorskan. Allt här hemma är klart för bebisen och han har nu också fått en babysitter och en bärsele av sina bonuskusiner agnes och julius.

Får se vad jag ska hitta på i dag. Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: frida

åh. Blir så glad av dina inlägg :)

2011-07-27 @ 08:19:27
URL: http://www.tornebring.blogspot.com
Postat av: Oskar

Håller med men de kommer inte så ofta. puss älskling

2011-07-27 @ 09:08:45
Postat av: Annica

Samma här :) Mer uppdatering Emelie :P Kramar

2011-07-28 @ 22:05:49
URL: http://www.qinn.shapemeup.se
Postat av: Fia

Har ni fått ett nytt BFdatum ? :)

2011-07-29 @ 14:32:21
URL: http://tooshort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0