GLAD

Idag är det sista dagen i skolan.
Det känns så jävla underbart!  Fått veta nästan alla betyg nu också, g i engelska b, vg i naturkunskap och i matte b, och mvg i historia, mycket nöjd är jag. Bara betyget i etik och livsfrågor har jag kvar att få veta, ligger mellan vg och mvg i alla fall. Mina gymnasiebetyg är helt klara!! :) Nu är jag riktigt nöjd med mina gymnasiebetyg.
Dessa 20 veckor har jag verkligen haft fullt upp, bara jobbat, pluggat och varit med oskar:). Har inte hunnit med så mycket annat. Det fanns dom som sa att jag aldrig skulle klara av att plugga på heltid och jobba, men jo, det gick helfint! 
 
Nu är det sommar. En månad kvar tills vi flyttar. Ska jobba en månad till här i nyköping på dinsko, senare i sommar ska jag jobba på dinsko i umeå, strömpilen. mitt tredje dinsko., det blir säkert helbra!
Får se vad det blir mer för mig och oskar i sommar. Det vi först och främst ska göra är att få ordningen i den nya lägenheten, så att den blir riktigt bra, så att vi riktigt kommer att trivas i den! vi ska köpa ett helt nytt sovrum bland annat.
Nej nu ska jag bara NJUTA!
Glad sommar!

Kommentarer
Postat av: frida

grattis! är stolt över dig, såklart, du klarar allt "världens bästa karlsson". Längtar tills ni kommer. I helgen är det yran, ska snart till ängarna, tänk vad tiden går snabbt. Nästa år ska vi göra en comeback ;) puss

2009-05-29 @ 11:18:50
URL: http://fridat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0