17/5

Idag är det en solig dag, ligger ute på balkongen och solar. Oskar ligger inne i soffan och ser på tv. Mio är här ute med mig och njuter i solen. Idag ska jag plugga på med mellankrigstiden, sedan ska jag gå och köpa ett par nya acne jeans senare innan stan stänger. Ett par mörka jeans får det bli.  

Igår körde vi till stockholm och var där med pappa och susanne hela dagen. Det var kul, men shit vad trött man blev idag av det. Vi gick på stan, var ute och åt och sånt. Åt något jag aldrig ätit förut, kommer inte ihåg vad det hette, men riktigt gott var det. Ikväll blir det grilat. När vi hade varit klart i sthlm och skulle åka hem igen, kom vi på att vi skulle köra förbi och hälsa på fanny och filip och se hur dom bor i huddinge. Det var kul att se hur dom hade det, mest kul är att fanny alltid tycker jag är så himla "planerande".

Nu ska jag fortsätta med att försöka bli brun :)



Förra sommaren hade oskar mycket längre hår och jag var mycket mer ljushårig. Nu är det mera som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: frida

vad roligt att du skriver snygging.

har du fått någon färg? kyss

2009-05-17 @ 13:56:42
URL: http://fridat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0