Lördagmorgon och frukost på sängen

Mio var himla jobbig inatt, vet inte hur många gånger jag vaknade av att han var och luktade mig i ansiktet inatt med hans kalla nos. Fast det gör ingenting, jag vaknade sista gången med att Oskar kom med frukost till mig. Det var gott.

Igår kväll var jag och åt på jobbet, vi hade lite utbildning inför shoes weekend efter det. Det drog ut på tiden, vi hade rollspel och grejer. När det var klart, gick jag till Peter och Mia där Oskar var. Vi gick hem och myste. Ihelgen tar vi det mest bara lugnt. Idag ska jag bara plugga hela dagen. Oskar är i Björkvik idag. Vi var där båda förra lördagen, Oskars pappas sommarställe. Vi eldade upp massa saker. Skönt att vara ute en hel dag.


Saknar min lilla syster en del.
Jag har börjat få vår känslor, det är helt underbart. Snart så kommer sommaren.
Plugg nu, två prov på måndag.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag älskar dig för himla mycket.

2009-03-21 @ 18:16:36
URL: http://oskarrr.blogg.se/
Postat av: mari

hihi du är ju ganska fin du med! :)

2009-03-28 @ 20:12:03
URL: http://mariorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0