JAG KOMMER ATT SAKNA NYKÖPING


och våran lägenet! (jag hoppas att vi kommer att trivas lika bra i den nya.)

Det känns helt rätt på alla sätt med flytten, jag får flytta upp till min familj och mina vänner igen men självklart kommer jag sakna nyköping och alla här.
Dessa sista dagar innan flytten så är det mycket hit och dit.
På lördag blir det avskedsfest/födelsedagsfest för oskar med vänner, då ska det bli en hel del alkohol. 
Annica jag kommer att sakna dig!!
Igår och ikväll var/blir det kalas för oskar med oskars familj och släkt. Jag och oskar gör god tårta vill jag lova, idag blir det att göra två till. Min kärlek fyller ju 23 år om några dagar, så han firas för fullt dessa dagar.
På söndag kommer pappa och malin hit och på måndag blir det flytt.
Jag är så glad över att oskar vill flytta med mig.

Vi vid piren i nyköpingshamn.

Kommentarer
Postat av: ida

kors i taket, två inlägg på kort tid.

2009-06-26 @ 11:46:33
URL: http://ellida.blogg.se/
Postat av: Oskar

Min fina Emelie!

2009-06-26 @ 15:39:32
Postat av: Annica

ja kommer sakna dig till Tuuusen:'(

2009-06-28 @ 21:57:18
Postat av: Oskar

jag tycker du borde uppdatera din blogg min världens finaste flickvän.

2009-07-06 @ 16:01:18
Postat av: mari

får jag komma och hälsa på hos dig i augusti då? jag kommer nämligen hem.

2009-07-15 @ 12:28:02
URL: http://mariorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0