7 Juni

Idag är det valdag, alla som inte har röstat ännu, tycker jag ska gå och göra det.
Jag och Oskar var till stadshuset och röstade vid tio, efter det var vi en stund till björkvik. Nu ligger vi bara i soffan och tycker att det är skönt med söndag.

Igår var jag, oskar, annica, tobbe, fredde och anton till kolmården. Haha helt normalt, det var mycket mysigt att se delfinshowen. På kvällen blev det såklart fotboll, den sågs på ot. Efter det gick vi vidare till öster, det var sådär, hela vägen hem sedan bar oskar mig på sina axlar, det var himla festligt.




Bilder från kolmården:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OT si the shit!

2009-06-07 @ 21:31:41
URL: http://ellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0