090102

Två dagar efter nyår. Vårat nyår var riktigt bra. Middag hemma hos Annika och Tobias och så. 2009 kommer bli ett riktigt bra år, mest för att siffran nio är så fin tycker jag. Ett år är sjukt lång tid, och så mycket hinner hända under ett år. Jag älskar Oskars tanke med det hära ny året. Min tanke med. Jag har faktiskt några nyårslöften men dom vill jag inte säga. Det är inte att börja träna eller gå ner i vikt. Bättre än så är dom!
Jobbade idag min sista dag på Specsavers faktiskt, känns förjälva bra. Sista dagen med Nahrin var egentligen helt underbar. Ska gå på torsdag till Dinsko här och få lite jobbtider, men jag kan inte jobba så mycket, ska ju börja plugga nu den 12e. Jag längtar till det. Jag och Mio är här inne i köket, han envisas om att ligga över mina händer, vet inte om jag gillar det. Jag tänkte gå och lägga mig i sängen och sova nu :). Oskar ligger redan och sover så fint och skönt. Han låg och sov nu innan jag kom hem från Therese, fast jag pratade med honom precis innan jag gick därifrån.
Var en tjej som sa till mig en gång, något som är helt sant. Mycket hellre ensam än i dåligt sällskap. Så känner jag.

Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig som fan

önskar du vore här just nu

2009-01-03 @ 13:41:50
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: frida

saknar dig som fan

önskar du vore här just nu

2009-01-03 @ 13:41:54
URL: http://fridat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0