HI.


Oskar är i Sundsvall nu i fyra dagar, han åkte med tåget för en timme sedan. Så jag och våran katt Mio är ensamma i lägenheten. Känns bra att inte vara helt ensam i alla fall. Jag tycker verkligen om att bo ihop med min pojkvän så det känns tomt nu när han inte är hemma. Iveckan ska jag plugga, plugga, göra matteprov, jobba och plugga. Jobbar bara 12 timmar iveckan, helt perfekt är det tycker jag.
På fredagkväll ska jag ut med jobbet på Tellus, äta middag och dansa och sånt. Det ska bli kul, vi ska fira av Lisa som faktiskt ska börja på samma Dinsko som jag jobbade på förut. Dinsko på drottninggatan i sthlm vid indiska. Hoppas att hon kommer trivas bra, det tror jag att hon kommer!
Jag som får studiebidrag på bara 2600 typ, och inte jobbar så mycket har börjat bli jäkligt ekonomisk. Min inte allt för stora lön och mitt studiebidrag klarar jag mig himla bra på alltså:)
I skolan går det helt okej, matten och engelskan är inte så kul. Men historian och naturkunskapen är riktigt kul faktiskt. Har en jäkla bra lärare i historia.
Nej nu ska jag gå ner och handla mat på hemköp, om vi hade haft någon bil kvar hade jag tagit bilen till ica eller nått. Men nu får det bli hemköp istället. Jag längtar till sommaren, så att man kan sitta ute på våran balkong igen och bara njuta och bli brun. Snart så!:) /Emelie

Kommentarer
Postat av: frida

har ni gjort utav bilen? Gör karln i sundsvall? hah, oj vilka frågor :P thithi, eric åker bort 1v nu i början av mars, då ska jag ta hit lucifer och se hur det funkar :) brukar te sig att bli tomt när man är van att vara två. saknar dig. mm, skönt med sommar. ring om du har tid någon dag mitt i allt jobb och plugg



pusspuss

2009-02-16 @ 17:33:02
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: frida

har ni gjort utav bilen? Gör karln i sundsvall? hah, oj vilka frågor :P thithi, eric åker bort 1v nu i början av mars, då ska jag ta hit lucifer och se hur det funkar :) brukar te sig att bli tomt när man är van att vara två. saknar dig. mm, skönt med sommar. ring om du har tid någon dag mitt i allt jobb och plugg



pusspuss

2009-02-16 @ 17:34:10
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: ellen

ekonomisk har jag också blivit, det är lite drygt ibland men man känner sig som ändå vuxen och bra, håller du inte med;)blir så glad att läsa om ditt liv och att du verkar ha det så bra! jag har det också bra, håller på att boka min och marias resa just nu, ahh;) thai och bali, soon we come!:) fick du mitt sms? messade mitt norksa nummer ifredags tror jag det var, saknar dig iaf! stor stor STOR kram

2009-02-17 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0