Sista dagen på jobbet:)

Idag var det precis en månad sedan jag sa upp mig. Så idag var det sista dagen på dinsko, drottninggatan, känns kul men samtidigt lite tråkigt såklart. Har trivs så himla bra, kommer sakna många. Kastade allt skit jag samlat på mig i mitt skåpet och packade ner allt annat i en påse, så nu är det tomt. Blev ett år allt som allt jag jobbade där, ganska länge ändå och många skor i min klädkammare blev det. Nu får vi se vad som händer fram till 6e januari.
15e december åker jag och Oskar till Gambia i alla fall. Ska bli så jävla skönt(;. Jag längtar
Sitter på centralen, lagmot tråkigt, men nu ska jag snart på tåget hem till mina fina, oskar och mio, känns som att det kommer vara ett bra tag till nästa gång jag ska åka tåg, det känns SKÖNT
Kommer inte åka till Stockholm på ett tag nu heller, det känns också SKÖNT

Kommentarer
Postat av: mari

alltså gambia. så himla galet! :D

2008-10-10 @ 16:28:09
Postat av: frida

jag har försökt att ringa dig. saknar dig. glad för din skull.leende. men nu när du har tid så kan

jag komma och hälsa på, ska skriva min b-uppsats nästa moment, dvs. egen tid så då kan jag komma och hälsa på och kanske plugga lite från där, göra nån intervju eller så :)?

2008-10-10 @ 18:41:34
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag tycker du är fin.

2008-10-12 @ 10:18:24
URL: http://oskarrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0