Älskling

Jag älskar dig.
Jag har alltid trott att man på något sätt är bäst om man klarar sig själv och att man klarar sig bäst själv. Att alltid ha sin högsta tro på sig själv. Att inte kunna bli sårad. Att inte behöva tänka på någon annan. Att vara så egenkär som möjligt (vad vinner du på det, absolut inget!) Självklart ska du tycka om dig själv, så att du blir mer positiv och glad, sånt är alltid bra!
Jag tror inte längre på att man klarar sig bäst själv. Om det inte vore för dig skulle jag aldrig någonsin gå upp:)./Emelie

Snygga kläder är tunna kläder. Inte tunna vinterjackor, men annars är tunna kläder snyggt!
Hemma-skönt.

Kommentarer
Postat av: Oskar

hej älskling.

Du är så himla fin och jag älskar dig.

2008-10-20 @ 09:59:15
URL: http://oskarrr.blogg.se/
Postat av: mari

ååh, jag älskar dig också! puss

2008-10-24 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0