Jul

Julmusik och ljus. Julen är äntligen här igen. 1:a advent, idag får vi tända det första ljuset.
Efter lite bråk fick vi till det, riktigt bra med julstämning här hos oss blev det till sist. Jag tycker att Oskar har väldigt bra smak egentligen:) Sedan har vi nästan samma smak, det är nice! Tomtar, ljusstakar, adventsstjärnor och allt annat fint man ska ha har vi. Sedan så passar Mio in till julen med sin gråa färg. Ritigt julgrå är han!
Ikväll ska vi dricka glögg. Om det är något som verkligen är jul, så är det att dricka glögg!

Har redan köpt de flesta julklapparna, bara några få kvar, det känns bra. Har dock den viktigaste och den minsta  julklappen kvar att köpa:)  

Pappa och Ida (och Maja Palm såklart) har varit här ihelgen, det har varit väldigt kul. Men sedan att Ida blev så allergisk av Mio hade vi inte räknat med. På natten när hon sov så lät det som att hon knappt kunde andas. Jaja annars så, Ida ska snart flytta hemifrån, det tycker jag är kul för jag ser hur hon verkligen längtar. 

Jag och Ida-Stina


Kommentarer
Postat av: Osakr

Du är så fin min kära Emelie Karlsson. Du är bra på allt. Till och med att handla julklappar. Men bäst är du på att diskutera. Hihi. Jag älskar dig. Det kommer jag alltid att göra. Kyss

2008-12-01 @ 01:37:46
URL: http://oskarrr.blogg.se/
Postat av: frida

leende. vi hade också julpynt igår, skyltsöndag och glögg och allt som hör till. känns bra. dock har jag inte köpt några julklappar. sett att jag ringt? Ni åker ju om ca 2 veckor till Gambia, hur känns det? smeka

2008-12-01 @ 08:55:03
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: mari

haha ja det skulle ju vara ofattbart skönt, men snacka om femte hjulet ;)

2008-12-01 @ 21:33:26
Postat av: Emelie

Ne mari du skulle aldrig vara femte hjulet;)

2008-12-01 @ 22:06:44
Postat av: Oskar

Frida får inte skriva smeka. Det är abra jag som får. Sen tycker jag att du ska bli bättre på att uppdatera din blogg men Emelelie. Kyssar

2008-12-05 @ 06:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0