Tåg

En timme på tåg när jag ska till sthlm och en timme på tåg när jag ska tillbaka hit. Haha det är ju ingenting.
Jag är glad. Mest för att man alltid vinner på att vara impulsiv.
Jag åker till honom. Oskar är fin.
Tvättar och försöker att få ihop mina saker. Hade helst velat bara slänga det mesta, men det ska jag inte göra. Slänger saker lite för ofta. Ska hämta ut mitt nya körkort sedan idag, ska skynda mig lite så att jag hinner det. 

Jag och hon. Hemlösa- nästan
Vi vill ha sommar nu

Du ensam har ansvar hur du väljer att tolka det du ser och hör

Kommentarer
Postat av: frida

hej emelie.

såg att du ringt mig och jag ringer dig snart när jag ätit upp min mat, behövs. du är bara helt galet
bäst, och jag tycler om att vara hemlös med dig även fast jag inte tycker om att vara hemlös. men ingen dag är den andra lik. sommaren 05 var en galet bra sommar, ska vi detja i sommar?

din sista mening var bra, men ibland är det svårt.

2008-03-03 @ 18:28:20
URL: http://www.fridat.blogg.se
Postat av: frida

fick du körkortet? (skuldkänslor, leende)

2008-03-03 @ 18:29:53
URL: http://www.fridat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0