Fantastiskt

Du är inte hemma, längtar efter dig,. tack för middagen ikväll och tack för allt annat du gör hela tiden älskling
Pappa och susanne åkte hem igår. Så jag har kört bil i sthlm för första gången nu. Skönt var det och skönt att köra bil hit sedan.
Vecka 15 blir det hemavan, med familjen och familjen holmström, snowboard och dylikt, men det bästa är såklart att jag och märtha ska åka längdåkningsskidor. Där får det mer än gärna vara snö, men fan inte här, blev riktigt blöt idag. Jaja. Nu ska jag till sängen, ska läsa ut boken då också, män som hatar kvinnor

Fick ett sms,
Om man pratade om bästisars som när man var liten skulle du vija dela ett sånt där hjärta med mig?


Kommentarer
Postat av: frida

jag vill dela ett sådant hjärta med dig emelie.
jag tycker om när du är glad.

2008-03-25 @ 19:32:39
URL: http://www.fridat.blogg.se
Postat av: Oskarrrr (din snubbe du vet)

Jag tycker du är söt älskling och längtar efter att få komma hem till dig, till oss sedan. Jag ska vara mysig med dig och ge dig typ tusen pussar. Jag älskar dig

2008-03-25 @ 20:29:30
Postat av: Oskarrrr (din snubbe du vet)

Jag tycker du är söt älskling och längtar efter att få komma hem till dig, till oss sedan. Jag ska vara mysig med dig och ge dig typ tusen pussar. Jag älskar dig

Förresten så borde du skriva om hur fantastiskt bra du tycker att det är i Nyköping. Med mig. pusss

2008-03-25 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0