Världens bästa syster


Ida (Adelie och Malin).
jag är  i umeå just nu faktiskt, det var inte tänkt så men så blev det, vem missar sin fina systers student egentligen..
idag har det varit idas dag! hon började gråta när jag kom, skulle egentligen inte det, men kände att missa sin systers student, det gör man bara inte!
kom imorse hit med bussen, gick hem till frida vi kollade på lokalnyheterna och där var vi med, förra årets student. skönt att dom hade filmat mig så fint när jag var i vagnen..
sedan så har rebecca anserud skickat in en bild på hon och mig till vk.se. så nu är den på första sidan, bara för att vi var så fina. mkt fint är det. hon är bra. nu blir det att sova

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag tycker att Ida är himla kul! Jag saknar dig babe. Snart kommer du HEM!

2008-06-15 @ 22:27:56
URL: http://oskarrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0