Brännbollsyran

var i umeå i onsdag till söndag,spelade brännboll bland annat. vårat lag var väldigt bra i brännboll-vm, haha
jag hade det väldigt bra och kul. och det var väldigt mysigt att oskar var med
kvällarna var bra, frida bodde fint i hennes nya lägenhet och plaza var bra. ida karlsson och maja palm var väldigt fulla fredagkväll. lätt är det inte när man är så liten
image60
idag har jag och oskar legat ute och solat precis hela dagen, är för hemskt röd, men det är bara lite skönt egentligen. jobbar bara tre dagar iveckan, så jag ska bli brun hade jag tänkt.
jag och oskar flyttade förra fredagen och nu har jag fått undan alla "mina" saker i lägenheten, men fem kartonger står kvar här bredvid.
härligt att än ha träningsvärk av brännbollen

sommar och sol, så mkt bättre kan det inte bli. jag ska sluta att vara lite less på ingenting, det har jag typ gjort den senaste veckan också, pratade med fanny idag, hon var så ärligt glad, då blev jag också det:)
om 15 dagar åker jag och min älskling utomlands
jag älskar oskar

Kommentarer
Postat av: Oskar

Mysigt skriviet babe. jag hade också så himla kul! Du skule bara skriva att det var JAG som var mästerfotografen hihi. Pusss

2008-06-03 @ 22:27:26
URL: http://oskarrr.blogg.se
Postat av: Din käraste

"ida karlsson och maja palm var väldigt fulla fredagkväll. lätt är det inte när man är så liten" nej och lätt är det inte när lillasyster är på besök i nyköping och bigsiz helt plötsligt i fyllan efter lite för mycket alkohol skäller ut henne för att hon tydligen?? ja jag vet inte... du är bra puss på dig du får dina pengar inom kort

2008-06-04 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0