Tycker om dig

Oskar
Idag har jag, oskar och fredde(varit på en utflykt) till Ikea denna gång.
Nu har vi här hemma nya saker, en himla stor snygg spegel, tvbänk, soffbord, byrå och en bokhylla. Så nu ska de gamla tas bort och det nya monteras ihop. Det kommer bli riktigt fint! Annars så är det soligt och fint väder, hade varit skönt att åka och bada idag igen, det känns som att sommaren redan varit, men icket den är just nu, skönt! sedan två veckor ledigt efter jobb ihelgen, hihi. Sommar och ljushårig, var hos frisören imorse vid nio, nu är jag väldigt blond, så nu får det inte bli mera blont mitt hår. Ne nu ska jag sluta skriva här. Perfekt. Vi hörs senare. Hejdå

Kommentarer
Postat av: frida

du är fin

testat ringa dig utan framgångar

hör av dig vettja

smeka

2008-07-24 @ 19:29:14
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: mari

hur blond?? jag vill se! :)

2008-07-30 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0