Sommar och brun

Midsommar, att vakna och känna en svenska midsommardag, det är ju för underbart, var först hos oskars släkt- trevligt. efter det så gick vi till lotsen där vi dansade, för himla kul var det. dansa oskar, det ska vi göra ofta,. dagen efter så åkte vi till kroatien, hav sol bad, perfekt hotell, perfekt resa, hittade faktsikt även en perfekt klänning jag köpte i en konstig butik där. hela resan var för himla fin.
Oskar är hel härliga åldern 22 nu, då fick han väldigt snygga utemöbler, så nu är inte bara våran lägenhet så fin, våran balkong också! här trivs jag verkligen, jag är på hemmaplan (inte på bortaplan i alla fall, som robert tycker)

Idag har det varit dagen efter alkohol, så då så jobbade man såklart. känns konstigt att vara tillbaka på jobbet, fast jag bara varit ledig en och en halv vecka, det var längesedan jag drömde om skor, men nu blir det säkert som vanligt igen

Nu blir det sängen, jag och oskar ska till baggebol imorgon (där har jag aldrig varit förut, vilket ställe det kommer vara) imorgon vill jag vara pigg och glad. så hejdå:)


Kommentarer
Postat av: frida

åh vad underbart. leende. glad att du hittat hem.

2008-07-02 @ 11:36:25
URL: http://fridat.blogg.se/
Postat av: Oskar

Vad mysigt att du äntligen har uppdaterat! Jag älskar dig.

2008-07-02 @ 17:17:30
URL: http://oskarrr.blogg.se/
Postat av: cecy

aaw så mysigt det låter..är så otroligt glad för dig att du mår bra..oskar verkar vara en underbar kille..en som man ska hålla ett hårt grepp om när man fångat han..saknar dig gumman pussar

2008-07-06 @ 13:54:50
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0