Julbord

Ska åka till Stockholm och äta julbord med Dinsko på gamla stan ikväll faktiskt, ska bli riktigt trevligt. Och imorgon blir det julbord med nya jobbet Specsavers, här i nyköping.

Det är bara fem dagar kvar till jag och Oskar åker till Gambia. Efter det på arlanda flyger jag vidare direkt till Umeå. Två veckor ledigt från jobb känner jag att jag behöver. Klara inte av min chef varje dag. Känns som att det var längesedan jag var och reste, men det var det egentligen inte, men det ska i alla fall bli himla kul. Först sol och värme i Afrika med min älskade älskling, sedan åka upp till Umeå och kyla. Vi ses där.
Jul i Växtholm och på Mariehem:). Jag hoppas på snö på julafton, en vit dag./Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla skönt att få åka bort en stund. jag vill också sola lite. men bli inte biten av nåt!!!

2008-12-10 @ 20:46:46
Postat av: Oskar

Så fruktansvärt skönt. Kolalde i listan på vilka som jobba på måndag och på mig står det semester. Så sjukt skönt! Jag älskar dig min fina. Mysigt att du uppdaterat din blogg. Kyss

2008-12-12 @ 17:44:33
URL: http://oskarrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0